Guide:
7 tips som maksimerer verdien når du anskaffer IT-tjenester til offentlig sektor
Har du vært ansvarlig for en IT-anskaffelsesprosess der du kun hadde en eller to leverandører å velge mellom til slutt? Eller der ingen av leverandørene klarte å oppfylle kravspesifikasjonene dine, slik at du måtte starte på nytt?
I så fall kan det hende at du har gjort ett eller flere av de vanlige feilene som vi tar opp i vår guide. Last ned og les den for å få en grundigere veiledning i din neste anskaffelsesprosess, samt for å kunne optimalisere verdien av prosessen. Uansett om du ser IT-anskaffelser som noe nødvendig byrde eller som årets høydepunkt.
I guiden får du blant annet vite:
- Hvorfor det er viktig å unngå å kopiere kravspesifikasjon direkte fra forrige gang
- Hvordan du kan fremtidssikre avtalen din slik at du unngår å måtte starte en ny prosess for hvert tillegg
- Risikoene ved å fokusere for mye på reguleringer og gå glipp av det overordnede målet