Privat Bedrift Borettslag

Du er nå på bedriftsiden. Er du privatkunde? Bytt til Privat (tidligere HomeNet)

La oss gjenopprette orden om ulykken er ute

Sikkerhetsbrudd skjer hele tiden og vil tilsynelatende fortsette å skje i et raskere tempo år etter år. Faktisk blir en bedrift hvert 11. sekund offer for et løsepengangrep (ransom(Arcservce 2020) og skaden på brudd i verden i 2021 beløper seg til 16,4 milliarder dollar per dag, som er 11 millioner dollar per minutt (Cybercrime Magazine).

 

Det er åpenbart at ingen forventes å ha den nødvendige kompetansen internt for å håndtere et bruddscenario, og det er her vårt svært erfarne Incident Response Team kommer inn.

 

Mange selskaper tilbyr en hotline for alle for å få den hjelpen de trenger etter førstemann-til-mølla-prinsippet, noe som betyr at du ikke har noen garanti for en rask service når skaden er skjedd.

 

Hopp over køen og få 2 timers garantert responstid.

Se på vår hendelseshåndteringstjeneste som din skadekontrollforsikring

Vårt erfarne team vil raskt bli kvitt problemet ditt, basert på vårt velprøvde rammeverk for håndtering av cyberangrep, alt fra virus, ormer, trojanere, DDoS-angrep, løsepengevirus-angrep og så videre.

Slik virker det

Kjøp et månedlig abonnement som garanterer rask respons og hjelp innen 2 timer til en fast timepris. Du vil garantert hoppe over køen hvis et skadelig cyberangrep treffer deg.

Å sikre bevisene er viktig hvis du har en cyberforsikring

Altfor ofte blir bevis knyttet til et nettangrep ødelagt på grunn av manglende kunnskap om hvordan man samler det i kjølvannet av angrepet. Med vår Incident Response Service vil vi sikre bevisene, analysere dem og lagre dem trygt, noe som gjør det enklere å bygge en fremtidig sak og et must hvis du har en forsikring mot cyberangrep.

Godkjent av Nasjonal Sikkerhetsmyndighet (NSM)

Tjenesten er godkjent av NSMs kvalitetssikringsordning for digital hendelseshåndtering.

Vår samarbeidspartner er det første selskapet i sin kategori som får sertifisering fra Nasjonal sikkerhetsmyndighet (NSM), og er dermed det fjerde selskapet i NSMs godkjenningsordning for hendelseshåndtering.

Formålet med NSM-godkjenningssystemet er at virksomheter som opplever en sikkerhetshendelse skal kunne velge leverandør av hendelseshåndteringstjenester der NSM har vurdert at leverandøren tilfredsstiller kvalitetskravene som NSM har definert for tjenesten.

Unngå sikkerhetsbrudd - sjekk ut vår sikkerhetsovervåkningstjeneste

Hendelseshåndteringstjenesten (Incident Response Service) er for når nettverket ditt har blitt kompromittert. Det beste er alltid å forhindre det i utgangspunktet. Sjekk ut vår verdensledende sikkerhetsovervåkningstjeneste (Detection & Response Service)

Vil du vite mer om vår hendelshåndteringstjeneste?

Yll ut skjemaet under, så tar vi kontakt så snart vi kan

Kan din bedrift få fiber?

Fiber er markedets raskeste internettforbindelse. Sjekk om din bedrift også kan få alle fordelene med lynrask fiber.