Privat Bedrift Borettslag

Du er nå på bedriftsiden. Er du privatkunde? Bytt til Privat (tidligere HomeNet)

Genesys Cloud er et skybasert kontaktsenter for bedrifter. Løsningen kobler sammen alle kanaler og kontaktveier. Tjenesten gir full oversikt over alle saker og gjør det mulig å levere en virkelig god kundeopplevelse. 

Prøv før du bestemmer deg

Akkurat nå har du muligheten til å prøve Genesys Cloud gratis i en måned, med gratis installasjon. Du forplikter deg ikke til noe, og kan når som helst velge å avslutte samarbeidet. Trykk på lenken og fyll ut skjemaet, så kontakter vi deg snart for å avtale din prøveperiode på kontaktsenterløsningen.

Prøveperiodens fire faser:

1. Oppstartsfasen – Her går vi gjennom kontaktsenterets funksjonalitet, oppsett og tilbyr opplæring ved behov

2. Uavhengig test – Vi gjør en behovsanalyse og identifiserer forbedringspotensial

3. Vurdering og justering – Vi gjør integrasjoner og tilpasser etter behovsanalysen

4. Sluttest – Vi fastsetter konklusjoner og gir en anbefaling for neste steg

Slik fikk Benify friksjonsfrie kundeopplevelser

“Med Genesys Cloud mister vi aldri en kunde. Vi ser også fordelen med å ha Genesys Cloud integrert med Salesforce for å få maksimal nytte og effekt fra det beste av to verdener.”  

 

– Philip Hagenfeldt, Operations System Lead hos Benify. 

Flere fordeler med et skybasert kontaktsenter

Genesys Cloud er en omnikanal­løsning som gir dine medarbeidere innen support og salg tilgang til hele kundebildet. Dette gjør både at de kan jobbe mer effektivt og at kundene får en smidig og sømløs opplevelse – uavhengig av kontaktvei.

 

1. Integrasjon med støttesystemer for en samlet oversikt

Alle support­saker kan samles i en felles kø, uansett hvilken kanal kunden bruker i første kontakt. Det gir en raskere og mer presis håndtering, da kunde­kontakter fra forskjellige kanaler sentraliseres og fordeles effektivt etter sakens natur og de ansattes ekspertise.

 

2. Integrasjon med støttesystemer for en samlet oversikt

En stor tidstyv for dine kundeservice­agenter er at de må bytte mellom forskjellige vinduer og applikasjoner for å lese seg opp på saker og finne informasjon. Det de ikke finner, må de spørre kunden om, noe som tar enda lenger tid (og forverrer kundeopplevelsen). Smarte integrasjoner med forskjellige støttesystemer hjelper dine ansatte med å få en helhetsoversikt i én og samme visning.

 

3. Rask og smidig implementering med riktig partner

GlobalConnect har utviklet en rask og smidig prosess for å implementere vår skybaserte kontaktsenter­løsning, som bygger på Genesys Clouds velprøvde teknologi. På bare en måned kan du og dine ansatte komme i gang med løsningen og teste den i deres hverdag.

 

 

Vil du vite mer om hvordan din virksomhet kan maksimere verdien av en omnikanal­løsning? Ikke gå glipp av vår guide: 6 måter å få rask avkastning på ditt skybaserte kontaktsenter.

 

Vil du vite mer eller booke en kostnadsfri prøveperiode?

Fyll ut skjemaet nedenfor så kontakter vi deg få fort som mulig!

Kan din bedrift få fiber?

Fiber er markedets raskeste internettforbindelse. Sjekk om din bedrift også kan få alle fordelene med lynrask fiber.