Prøv før du bestemmer deg
Akkurat nå har du muligheten til å prøve Genesys Cloud gratis i en måned, med gratis installasjon. Du forplikter deg ikke til noe, og kan når som helst velge å avslutte samarbeidet. Trykk på lenken og fyll ut skjemaet, så kontakter vi deg snart for å avtale din prøveperiode på kontaktsenterløsningen.
Prøveperiodens fire faser:
1. Oppstartsfasen – Her går vi gjennom kontaktsenterets funksjonalitet, oppsett og tilbyr opplæring ved behov
2. Uavhengig test – Vi gjør en behovsanalyse og identifiserer forbedringspotensial
3. Vurdering og justering – Vi gjør integrasjoner og tilpasser etter behovsanalysen
4. Sluttest – Vi fastsetter konklusjoner og gir en anbefaling for neste steg
Slik fikk Benify friksjonsfrie kundeopplevelser
“Med Genesys Cloud mister vi aldri en kunde. Vi ser også fordelen med å ha Genesys Cloud integrert med Salesforce for å få maksimal nytte og effekt fra det beste av to verdener.”
– Philip Hagenfeldt, Operations System Lead hos Benify.
Flere fordeler med et skybasert kontaktsenter
Genesys Cloud er en omnikanalløsning som gir dine medarbeidere innen support og salg tilgang til hele kundebildet. Dette gjør både at de kan jobbe mer effektivt og at kundene får en smidig og sømløs opplevelse – uavhengig av kontaktvei.
1. Integrasjon med støttesystemer for en samlet oversikt
Alle supportsaker kan samles i en felles kø, uansett hvilken kanal kunden bruker i første kontakt. Det gir en raskere og mer presis håndtering, da kundekontakter fra forskjellige kanaler sentraliseres og fordeles effektivt etter sakens natur og de ansattes ekspertise.
2. Integrasjon med støttesystemer for en samlet oversikt
En stor tidstyv for dine kundeserviceagenter er at de må bytte mellom forskjellige vinduer og applikasjoner for å lese seg opp på saker og finne informasjon. Det de ikke finner, må de spørre kunden om, noe som tar enda lenger tid (og forverrer kundeopplevelsen). Smarte integrasjoner med forskjellige støttesystemer hjelper dine ansatte med å få en helhetsoversikt i én og samme visning.
3. Rask og smidig implementering med riktig partner
GlobalConnect har utviklet en rask og smidig prosess for å implementere vår skybaserte kontaktsenterløsning, som bygger på Genesys Clouds velprøvde teknologi. På bare en måned kan du og dine ansatte komme i gang med løsningen og teste den i deres hverdag.
Vil du vite mer om hvordan din virksomhet kan maksimere verdien av en omnikanalløsning? Ikke gå glipp av vår guide: 6 måter å få rask avkastning på ditt skybaserte kontaktsenter.
Vil du vite mer eller booke en kostnadsfri prøveperiode?
Fyll ut skjemaet nedenfor så kontakter vi deg få fort som mulig!