Privat Bedrift Borettslag

Du er nå på bedriftsiden. Er du privatkunde? Bytt til Privat (tidligere HomeNet)

Dere har nå en oppgradert internettforbindelse og nye fordeler med ConnectReward

Se hvilke muligheter det gir dere

7B09F7AC-CC21-4F32-9082-578007289E2F 7B09F7AC-CC21-4F32-9082-578007289E2F 7B09F7AC-CC21-4F32-9082-578007289E2F 7B09F7AC-CC21-4F32-9082-578007289E2F

Dere er en del av fordelsprogrammet ConnectReward


ConnectReward er vårt eksklusive fordelsprogram som gir dere tilgang til en rekke fordeler og forbedringer. Med ConnectReward får deres virksomhet mer fleksibilitet og bedre service, slik at dere kan fokusere på det som er viktigst for dere.

Programmet sikrer at dere alltid har optimal hastighet, service og sikkerhet, gjennom jevnlige automatiske oppdateringer som forbedrer deres løsning. Vi utvider og legger løpende til nye fordeler til ConnectReward-programmet, slik at dere alltid får mest mulig ut av deres abonnement. 

Vil du vite mer om ConnectReward og hvordan det kan styrke din virksomhet? Se våre Ofte stilte spørsmål nederst på siden. 

Ta kontakt med oss – vi er klare til å hjelpe


Hvis dere har spørsmål om deres nye internettoppgradering eller ConnectReward-fordeler, eller ønsker å oppgradere til enda raskere internett, så kontakt oss. Det er enkelt og raskt. Se nedenfor.

Skriv inn litt om dere selv, så ringer vi dere opp.

Hva innebærer din internettoppgradering, og hva er ConnectReward?

Internetoppgraderingen innebærer en forbedring av din nåværende internettforbindelse, som gir deg raskere hastigheter og bedre stabilitet. Oppgraderingen trer i kraft fra 1. april, og du vil oppleve en mer effektiv og pålitelig nettverksopplevelse.

 

 

Oppgraderingen vil øke hastigheten for både opplasting og nedlasting, noe som betyr at du kan arbeide mer effektivt, selv med mange samtidige brukere på nettverket. Du vil også oppleve bedre støtte for tunge arbeidsprosesser, skyløsninger og videomøter uten forsinkelser.

 

For å optimalisere din internettforbindelse etter oppgraderingen, anbefaler vi å sikre at din ruter og nettverksutstyr er oppdatert og kompatibelt med de nye hastighetene, samt plassere din ruter sentralt for den beste dekningen. 

 

Nei, du trenger ikke gjøre noe for å aktivere den nye hastigheten. Oppgraderingen skjer automatisk, og din internettforbindelse vil bli oppgradert til den nye hastigheten uten at du trenger å foreta deg noe.

Nei, det vil ikke være noen nedetid under oppgraderingen. Oppgraderingen skjer automatisk og uten avbrudd, slik at du kan fortsette å bruke din internettforbindelse som normalt.

Ja, du kan godt oppgradere til en enda raskere internettforbindelse. For å gjøre dette kan du benytte skjemaet nederst på siden, ringe til oss eller kontakte din Key Account Manager.

Hvis du opplever problemer etter oppgraderingen, kan du kontakte vår kundeservice for hjelp. Vi er klare til å assistere deg og løse eventuelle problemer så raskt som mulig.

Du kan få mer informasjon om dine ConnectReward-fordeler ved å kontakte din Key Account Manager eller ved å ringe til oss.

Hvis du ikke ønsker å delta i ConnectReward-programmet, kan du kontakte din Key Account Manager eller vår kundeservice for å melde deg av.

Du kan lese mer om vilkårene for ConnectReward her.

Ja, du kan takke nei til visse oppdateringer eller endringer. Vi vil jevnlig gjennomføre oppdateringer for å forbedre din løsning, slik som nye sikkerhetstjenester, økt hastighet eller bedre tjenestenivå. Noen endringer vil være gratis, mens andre kan medføre en kostnad. Du vil alltid bli varslet om kommende oppdateringer og endringer, og du har mulighet til å takke nei før vi gjennomfører dem.

Du kan flytte ditt fiberabonnement én gang uten ekstra kostnader til en adresse hvor GlobalConnect har egen fiberdekning. For å benytte denne fordelen, må du kontakte din Key Account Manager eller vår kundeservice, som vil hjelpe deg med å arrangere flyttingen og sikre at din forbindelse blir opprettet på den nye adressen.

Du kan én gang i året fryse ditt fiberabonnement i opptil én måned. Ved frysing blir tjenesten lukket i den ønskede perioden, og du betaler ikke for tjenesten. For å fryse ditt abonnement, må du kontakte din Key Account Manager eller vår kundeservice, som vil hjelpe deg med å arrangere frysing og sikre at tjenesten blir gjenopprettet etter den ønskede perioden.

Nei, du kan benytte deg av både frysing og flytting én gang i året uten ekstra kostnader.

Ja, vi vil løpende legge til flere fordeler til ConnectReward-programmet. Dette sikrer at du alltid får mest mulig ut av ditt abonnement og kan nyte godt av nye og forbedrede tjenester.

Kan din bedrift få fiber?

Fiber er markedets raskeste internettforbindelse. Sjekk om din bedrift også kan få alle fordelene med lynrask fiber.